czwartek, 30 sierpnia 2018

Fantastyka pełną gębą! [MARCIN RUSNAK – „OPOWIEŚCI NIESAMOWITE”] *REKLAMA*


CZEŚĆ,
dzisiaj przychodzimy do Was z pewną reklamą, która może zainteresować każdego, kto:
a) uwielbia odpalać w sobie tryb „Janusza” i czerpie radość na samą myśl, że może otrzymać coś za darmo;
b) ceni sobie działalność Fantazmatów i wspiera ich na każdym możliwym kroku;
c) ma bzika na punkcie książek, a w szczególności tych przesyconych elementami fantastycznymi każdego rodzaju.
Także, zapoznajcie się z jej treścią i zróbcie to, co uważacie za słuszne. :)

> INFORMACJA <

Od wtorku, 28 sierpnia, ze strony projektu Fantazmaty można pobierać darmowe drugie wydanie zbioru opowiadań „Opowieści niesamowite” Marcina Rusnaka. Publikacja dostępna jest w czterech formatach.
Świat spustoszony wojną nuklearną, po którym niesie się tajemnicza radiowa audycja. Znaleziona na strychu skrzynka, która... spełnia życzenia? Młody mag oraz geniusz medycyny w gospodzie na odludziu, zmuszeni do współpracy. Zabijane ptaki i magiczny terroryzm. Świadectwo i ostrzeżenie przekazane przez obcą rasę... A może wcale nie tak obcą?
Opowieści niesamowite” Marcina Rusnaka to trzynaście opowiadań, prawdziwy literacki tygiel, w którym mieszają się najciekawsze konwencje współczesnej fantastyki: fantasy, cyberpunk, post-apokalipsa, groza. To trzynaście wyśmienitych tekstów, które zabiorą was w światy i miejsca, w których niekoniecznie chcielibyście się znaleźć. Drugie wydanie zawiera premierowe opowiadanie „Zaginięcie Benedicta Constantine'a”.



Zbiór opowiadań znajduje się tutaj: [KLIKNIJ WE MNIE, PROOOSZĘ...] 

***


9 komentarzy:

  1. Dla fanów jak znalazł, no bo za darmo, wiec faktycznie gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka całkiem zachęcająca :). Ale opowiadania średnio lubię, ogólnie krótsze formy dla mnie niet ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyka jak najbardziej tak, ale opowiadania już nie za bardzo, więc chyba się nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściągnęłam kiedyś pierwszą część Fantazmatów, bo lubię opowiadania, ale jeszcze nie przeczytałam tego zbioru. Chętnie pobiorę drugie wydanie i na pewno za jakiś czas przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawa powieść, jednak u mnie darmowa wersja odpada, nie mogę czytać elektronicznie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój wewnętrzny Janusz czuje się przekonany. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach - podobnie jak zbiór opowiadań "Fantazmaty" wydany w ramach tego projektu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przemówiliście do mojego wewnętrznego Janusza... :).

    OdpowiedzUsuń