czwartek, 20 grudnia 2018

KONKURS NA OPOWIADANIE „NIEGRZECZNI CHŁOPCY” WYDAWNICTWA GENIUS CREATIONS


Pochłaniacie z prędkością światła historie, gdzie mamy do czynienia z niegrzecznymi chłopcami? Marzycie o tym, aby któryś z nich stanął na waszej drodze? A może stworzyliście własnego mrocznego pana, który nie daje wam spokoju i chcecie w końcu podzielić się nim z resztą świata? Teraz jest ku temu idealna okazja. Wydawnictwo Genius Creations przygotowało coś, co pozwoli wam zrobić ten odważny krok!


Rozwińcie, aby dowiedzieć się więcej!


Nie tak dawno temu, bo na początku grudnia wystartował konkurs na opowiadanie „Niegrzeczny chłopiec”. Sporą inspiracją do niego okazał się Siggar, jeden z bohaterów „Mroku” Alicji Wlazło, ale nie tylko on może pochwalić się takim zaszczytem. Również Raiden z „Wyspy Mgieł Marii Zdybskiej stał się jego muzą. Jednakże nie o nich miałam pisać, a o samym konkursie!
Zasady są proste: wystarczy napisać opowiadanie, gdzie na bank znajdzie się taki niegrzeczni chłopcy. Niestety twórcy erotyków oraz przeróżnej maści „adult” w rzeczywistym świecie będą musieli obejść się smakiem. Konkurs jest bardziej skierowany do osób, których świat kręci się wokół fantasy, horrorów, thrillerów czy kryminałów. Także trzeba zrobić to w dość ekspresowym tempie, bo termin nadsyłania prac kończy się 31 stycznia 2019 roku. Prace wysłane po terminie nie zostaną uwzględnione. Bez wyjątków!
Jurorkami konkursu zostały dwie wcześniej wspomniane przeze mnie damy. I nie tylko one. W sprawdzaniu prac pomoże również Agnieszka Sudomir, autorka „Fazy REM”. Także trzeba porządnie się natrudzić, by zadowolić wszystkie panie swoją twórczością!
Mogłabym w tym temacie napisać trochę więcej, ale wydawnictwo zrobiło to znacznie lepiej ode mnie. Sami spójrzcie – wystarczy kliknąć w poniższy link:


Zaryzykujecie i weźmiecie udział?

12 komentarzy:

  1. Ja udziału nie będę brała ;) ale powodzenia dla wszystkich co się skuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym konkursie! To na pewno duża szansa dla twórców na pokazanie swoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szansa na pokazanie swojej twórczości, sprawdzenie się w literackim kunszcie, ciekawa jestem ile osób weźmie udział w tym konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szansa dla tych którzy piszą ;) czy Ty bierzesz udział? Jeśli tak to powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej się waham, chociaż mam już pomysł na fabułę i kilka krótkich fragmentów do rozbudowania... ;)

      Usuń
    2. Nie ma co się wahać, z pewnością będzie to przyjemne doświadczenie. :)

      Usuń
  5. Udziału raczej nie wezmę 😊 ale chętnie będę czytać 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna inicjatywa, aj nie zdążę ukończyć do końca roku mojego opowiadania, ale może będą jeszcze kiedyś okazję. 😊😁

    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wzięła udział, niestety czas nie pozwala, pomysłów tez brak. Mimo wszystko powodzenia tym, którzy biorą udział. 😊
    zaczytane-dziewczyny.blogspot.com Co

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs, niestety teraz w chorobie nie na moje sily

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym konkursie! :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń